رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری کشتی طوفان زده را به مقصد رسانید

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهدی چمران صبح امروز در همایش بصیرت, ولایتمداری و روح عاشورایی در سالن اجتماعات بانک در این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم شکل گرفته است اظهار کرد: هرموقع مردم در صحنه‌ها ورود کنند تمام اقدامات به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال این بودند که کشور را از داخل فروپاشی کنند اظهار کرد: از سال 80 به‌دنبال این بودند که داخل کشور فروپاشی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند بیان کرد: امروز دشمنان متحد شده‌اند مسلمان کشی را آغاز کنند.

چمران با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: قبل از انتخابات زمزمه تقلب را شروع کردند و پس از انتخابات تقلب را مطرح کردند.

وی انتخابات 88 را یک انتخابات پرشور عنوان کرد و گفت: 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و موضوع کم سابقه‌ای بود و تقلب در انتخابات بهانه بود و در واقع اصل نظام را هدف قرار دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران توافقات هسته‌ای را بهانه دانست و بیان کرد: آنها به‌دنبال محدود کردن کشور ما هستند و مسئله انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

چمران با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشتی طوفان زده را به مقصد رسانید بیان کرد: روز 16 آذر فتنه‌گران به تصویر مبارک امام(ره) توهین کردند و این مسئله اصلاً برای ما قابل تحمل نبود.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی ملت ایران در کشور برای نابودی جریان فتنه شکل گرفت تاکید کرد: جمعیت میلیونی در 9 دی نقشه دشمنان را پنبه کرد و نشان داد این ملت همان ملت 22 بهمن 57 است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران فتنه را یک مسئله همیشگی دانست و عنوان کرد: تا شیطان بزرگ آمریکا باشد فتنه خواهد بود و تمام نمی‌شود.

چمران با اشاره به جریان نفوذ دشمن اظهار کرد: دشمنان به‌دنبال این هستند که ما را از اعتقادات خود تهی کنند ولی آنچه ما را پیروز می‌کند اعتقادات درونی و تشیع راستین ما است.

وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم و مسیر ولایت فقیه و رهبری را رها نکنیم بیان کرد: هر روز دشمنان با یک بهانه به کشور هجوم می‌آورند ولی موفق نخواهند شد.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی برپایه تفکر دینی بنا شده است بیان کرد: اعتقادات مکتبی و اسلامی ملت ایران به ظهور رسید و منجر به پیروزی انقلاب شد.