رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان گفت:نتیجه انتخابات یازدهم امنیت ایران را به سمت و سوی مستحکم تری سوق داد

به گزارش ندای گیلان،نشست خبری شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان، صادق حسنی جوریابی نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم رشت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد

احمد رمضانپور نرگسی در این جلسه به بیان دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت و اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مردم ایران اتفاق خوشی را رقم زدند که حاصل آن نجات کشور از بحران و بن بست بود.

وی با بیان این مطلب که نتیجه انتخابات یازدهم امنیت ایران را به سمت و سوی مستحکم تری سوق داد، گفت: حضور مردم در انتخابات اسفند ماه ۹۴ بار دیگر اقتدار و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات کرد و این نقطه ی عطفی در تاریخ کشور است.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به اینکه در ایام انتخابات کاندیداهای اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند، افزود: جبهه اصلاحات با توجه به رد صلاحیت کاندیداهای خود تصمیم گرفت تا از کاندیداهای مستقل ، معتدل و تکنوکرات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۴ استفاده کند.

وی در زمینه ی وضعیت اصلاح طلبان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان گفت: در بسیاری از استانها مردم به لیست اصلاحات رای دادند و استان گیلان نیز از این قاعده مستثنی نبود و توانستیم مشارکت حداکثری مردم در گیلان را شاهد باشیم.

رمضانپور تاکید کرد: خروجی انتخابات همان چیزی بود که مقام معظم رهبری در منشور انتخاباتی بیان کرده بودند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در زمینه مجلس دهم اظهار داشت: آنچه مسلم است و اینگونه مشخص شده مجلس، عاری از جریانات تندرو کشور می باشد و به عقیده بنده یک نگاه عقلانیت توام با خرد جمعی در مجلس دهم حاصل شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که مجلس دهم تعامل خوبی با دولت داشته باشد دولتی که شعار تدبیر و امید را در سرلوحه خود قرار داده است.