شفقی سیاست و اولویت ستاد اجرایی را رضایت مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد:حوزه کاری و وظایف همه مشخص شده و باید شهرستان را سریعتر آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،سیروس شفقی ساعتی پیش در ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر شهرستان رشت با اشاره به بارش برف سنگین در بهمن ماه امسال اظهار کرد:همه دستگاه ها خوب عمل کردند و من ازآنها تشکر می کنم.

فرماندار رشت گردشگری را راهبرد اساسی استان گیلان عنوان کرد و افزود:نیاز به همسویی و همکاری همه مسئولین داریم.

وی به خسارت های برف ماه گذشته اشاره کردو بیان داشت:علیرغم همه این ها استان ما درای ظرفیت گردشگرپذیری بالایی است و نیاز داریم در این مقوله با جدیت بیشتری ورود کنیم.

شفقی با تصریح بر اینکه میراث فرهنگی محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر را عهده دار شده است گفت:باید از این صنعت درآمدزا برای توسعه شهرستان و استان بهره ببریم.

فرماندار رشت ادامه داد:رشت در سال گذشته رتبه اول را در این خصوص به خود اختصاص داد که امیدواریم این عملکرد تکرار شود.

شفقی سیاست و اولویت ستاد اجرایی را رضایت مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد:حوزه کاری و وظایف همه مشخص شده و باید شهرستان را سریعتر آماده کنیم.

فرماندار رشت با تصریح بر اینکه رضایت مردم از اقدامات موجب افزایش ورود مسافر می شود که برای ما دارای منفعت است گفت:امكان اسكان مسافران در مدارس و  روستاهايي كه هدف گردشگري هستند وجود دارد.

وی در ادامه بحث اسكان فرهنگيان،حضور موثر هلال احمر،سامان دهی سرویس های بهداشتی،لکه گیری آسفالت،یکسان سازی نقشه های مسافران،نصب بنرهای ستاد اجرایی خدمات سفر،اجرای جشن های مختلف و آمادگی اورژانس را مورد تاکید قرار داد و خواستار آمادگی همه دستگاه ها در روزهای آتی شد.