فرماندار فومن گفت:مجموع اعتبارت سال جاری فومن بیش از ۲۲ میلیارد تومان است که با در نظر گرفتن همه موارد، رشد ۱۶ درصدی را نشان می دهد

به گزارش ایلنا از فومن،میرشمس مومنی زاده در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان، با اشاره به اینکه مسئولیت یک فرصت الهی برای  ارائه خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: حاصل این خدمات توسعه زیرساخت ها و زیربناها و ارائه خدمات عمرانی به مردم برای ایجاد رفاه عمومی در شهرستان است.

فرماندار فومن با بیان اینکه اعتبارات سال گذشته شهرستان بیش از ۱۹ میلیارد تومان بوده است، گفت: مجموع اعتبارت سال جاری فومن نیز بیش از ۲۲ میلیارد تومان است که با در نظر گرفتن همه موارد، رشد ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: ازاین میزان بیش از پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ۹۶۸ میلیون  و ۴۰۰ هزار تومان از دو درصد نفت و گاز، بیش از یک میلیارد تومان نیز از ماده ۱۸۰ و از بند ۴۸ ماده ۱۸۰ نیز ۱۴ میلیارد و  ۲۶۱ هزار تومان در قالب اعتبارات سال جاری به فومن اختصاص یافته است.

مومنی زاده به اولویت های توزیع اعتبارات در سطح شهرستان فومن اشاره و تأکید کرد: پرداخت مطالبات، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های عمرانی جدید در صورت وجود اعتبارات اضافی سه اولویت توزیع اعتبارات سال جاری در شهرستان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طی یکسال گذشته خدمات مطلوبی در سطح شهرستان فومن ارائه شده است، افزود: در حوزه عمرانی گام های موثری برداشته شده است.

فرماندار فومن با اشاره به وضعیت مطلوب فومن در بخش های آسفالت راه روستایی، آب شرب شهری و روستایی، تجهیز و بازسازی، خاطرنشان کرد: البته هنوز در برخی از حوزه ها مشکلات وجود دارد.

وی با تأکید برتلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی برای مرتفع کردن مشکلات، تصریح کرد: اعتباراتی که از طریق کمیته برنامه ریزی به شهرستان اختصاص داده می شود متاسفانه برای اجرای برنامه های پیش بینی شده کافی نیست.

مومنی زاده ادامه داد: برای ارائه خدمات، ایجاد رفاه اجتماعی و جهش و توسعه شهرستان فومن نیازمند جذب اعتبارات بیشتر هستیم.