شهردار انزلی گفت: برای سال آینده ۱۵۸ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری انزلی در نظر گرفته شده که نشان دهنده رشد ۱۲ درصدی است.

به گزارش ندای گیلان،حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در جمع خبرنگاران بودجه شهرداری انزلی در سال 98 اشاره و اظهار داشت: برای سال آینده ۱۵۸ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری انزلی در نظر گرفته شده که نشان دهنده رشد ۱۲ درصدی است.

وی  از افتتاح ۴۷ پروژه حوزه مدیریت شهری انزلی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۲ میلیارد تومان از اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و مابقی از اعتبارات شهرداری بوده است.

وی افزود: احداث گلخانه و محوطه‌سازی و اجرای پارک‌های محله، احداث ساختمان مرکزی آتش‌نشانی و پروژه عمرانی شهرداری انزلی با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرایی و بهره برداری می شود.

شهردار انزلی در ادامه به آسفالت معابر شهری با اعتباری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی اشاره و عنوان‌کرد: پروژه هدایت آب‌های سطحی معابر شهر با اعتبار حدود ۲ میلیاردی، تکمیل یادمان شهدای گمنام با اعتبار۵۰۰ میلیونی، بهسازی پروژه مصلای انزلی با اعتبار۴۰۰ میلیونی از دیگر پروژه‌های شهرداری است.

پورقربان افزود: اصلاح هندسی میادین و بلوارهای شهر، تعمیر و تجهیز ماشین آلات شهرداری، اجرای فاز نخست تصفیه‌خانه شیرابه کارخانه کمپوست، نصب دوربین‌های پایش شهری در راستای اجرای سیستم هوشمند با اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی بخش دیگری از پروژه‌های شهری است که بهره‌برداری می شود.

افزایش 120 درصدی بودجه شهرداری انزلی

وی در ادامه به بودجه شهرداری انزلی در سال 97 نیز اشاره و از رشد ۱۲۰ درصدی آن نسبت به پارسال خبر داد و گفت: بودجه شهرداری انزلی در سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان بوده که این میزان برای امسال ۱۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

شهرداری انزلی یادآورشد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرایط موجود و اجرای پروژه سیستم هوشمند شهری، ۸۵ درصد این بودجه تا پایان بهمن ماه امسال محقق می شود.

 

مهر