سردار میرحیدری گفت:رشادت شهید حججی عزت نسل جدید جوانان انقلاب در دفاع ار ارزش های اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ندای گیلان،سردار محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه رشادت شهید حججی عزت نسل جدید جوانان انقلاب در دفاع ار ارزش های اسلامی را به رخ جهانیان کشید، اظهار داشت: نسل جدید درست مثل نسل های گذشته با شجاعت در مقابل تمامیت کفر ایستادگی می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مسئولیت خطیر نهاد مقدس عقیدتی سیاسی برای تقویت بنیه اعتقادی کارکنان، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت معنوی و بابرکت روحانیت، پلیس را در انجام وظایف‌اش یاری می‌کند.

وی با تمجید از وفاداری و ولایتمداری کارکنان انتظامی استان گیلان، خاطرنشان کرد:‌ سیل خودجوش درخواست‌های برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و نبوت، این ولایتمداری را به اثبات می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان مسئولیت‌پذیری را مقدمه رسیدن به رشد و کمال دانست و اضافه کرد:‌ علیرغم همه کاستی‌ها، پلیس با تمام وجود برای ارتقا سطح امنیت و افزایش رضایت مردم تلاش می‌کند.

سردار میرحیدری روحیه انقلابی را از لازمه های خدمت رسانی به مردم معرفی کرد و افزود: قرار گرفتن در هیچ جایگاهی باارزش تر از سربازی ولایت نیست.

در ادامه این مراسم، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه برقراری نظم در جامعه به حضور پلیس اخلاق‌مدار، اسلامی و کارآمد وابسته است، اظهار داشت:‌ صلابت پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها، جایگاه اخلاق در جامعه را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام شمشاد با اشاره به اینکه تقوا و خداترسی از ویژگی‌های مهم انسان مومن است، تصریح کرد: علاوه بر تقوا، نماز اول وقت و رعایت ظواهر اسلامی نیز نقش مهمی برای شکل‌گیری عزت پلیس در ذهن مردم دارد.

وی با تاکید بر رابطه مستقیم پلیس با شهروندان، خاطرنشان کرد:‌ پاسخگو بودن، مسئولیت و وظیفه نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ارائه آمار و عملکرد صحیح، یکی از اولین قدم ها به سوی اتخاذ تصمیم های درست است، اظهار داشت:‌ صداقت آماری پلیس را به سوی رشد و تعالی می‌برد.