آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال استقلال گفت: در این مقطع با تمام هواداران دوست‌داشتنی استقلال خداحافظی می‌کنم.

ندای گیلان:آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال استقلال گفت: در این مقطع با تمام هواداران دوست‌داشتنی استقلال خداحافظی می‌کنم.

نیما رسولی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که باید با تمام هواداران دوست داشتنی و محجوب استقلال که سال‌ها در خدمت شان بودم خداحافظی کنم. در این 3 سال متوالی که در خدمت استقلال بودم با تمام وجود کار کردم و سعی کردم با علم روز دنیا به تیم محبوبم کمک کنم.

وی افزود: برای من افتخار بسیار بزرگی است که در خانواده و کادرفنی استقلال باشم و اگر عمری باقی بود با شرایطی خیلی بهتر از گذشته برمی‌گردم اما الان ترجیح می‌دهم از این تیم جدا شوم و برای کسانی که با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشیدند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

رسولی در پایان گفت: از نظر من مهم‌تر از هر چیزی برند استقلال است و این افتخار را داشته‌ام که با برند استقلال و امیر قلعه نویی که یکی از پر افتخارترین مربیان ایران است کار کنم. تلاش می‌کنم در آینده‌ای نزدیک با بهترین شرایط در کنار این دو برند قرار بگیرم. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من فرصت داد تا کنار استقلال باشم. قلعه‌نویی نقش مهمی در پیشرفت من داشت و کمک کرد تا به کلاس آنالیز و مربیگری در برزیل بروم تا بتوانم با علم روز در خدمت استقلال باشم.

ایلنا