معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت:رسانه با عملکرد خود موجب پیوند مردم با نظام اسلامی می‌شوند و امروز نجابت رسانه های ما در مقابله با رسانه های دنیا قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان،روح‌الله پوراسماعیلی ،معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت:اصحاب رسانه زبان گویایی فعالیت ها و عملکرد های دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور هستند.
وی گفت:رسانه با عملکرد خود موجب پیوند مردم با نظام اسلامی می‌شوند و امروز نجابت رسانه های ما در مقایله با رسانه های دنیا قابل ستایش است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران گیلان به ملاحظات اصحاب رسانه در انتشار و انعکاس اخبار تاکید کرد و افزود :روابط عمومی سپاه قدس گیلان با جناح ها گروهای مختلف و اصحاب رسانه رفتار ثابتی دارد .

روح‌الله پور اسماعیلی :بیانیه دوم انقلاب را یک نقشه راه برای پیشرفت نظام اسلامی ایران در چهل سال دوم دانست و گفت:جوانان ما امروز دارای نقش اساسی و مهم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی هستند و از این ظرفیت های داخلی باید به نحو احسنت بهره برد.

وی افزود:امیدواریم در تحقق گام دوم انقلاب بهترین نقش را ایفا کنیم و حوزه رسانه، نقش بسیار مهمی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای آحاد ملت برخوردار است.
این مقام مسئول در خاتمه گفت:در شهرستان‌های فومن ،رودبار،آستانه اشرفیه دفاتر خبرگزاری بسیج افتتاح شد.