مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه مؤثر هستند،گفت:رسانه بهترین ابزار برای نمایش تصویر واقعی مردم به ویژه نسل جوان و تعلق خاطر آنها به ارزش‌ها است.

به گزارش ندای گیلان به نقل از مهر، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی برای تعالی ایران اسلامی و گیلان تأکید کرد : اهالی فرهنگ و هنر در این زمینه نقش اثرگذاری دارند .

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه مؤثر هستند ، ادامه داد : امروز نیازمند تقویت انسجام ملی و تزریق امید به آحاد مردم هستیم چرا که دشمنان ملت با تفرقه افکنی خیال باطل تجزیه ایران را در سر دارند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به صف‌آرایی رسانه‌های معاند در جریان اغتشاشات اخیر و بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رسانه‌های وابسته به سرمایه داری آمریکا و مزدوران آنها از اغتشاشگران حمایت کردند ، گفت : رسانه بهترین ابزار برای نمایش تصویر واقعی مردم به ویژه نسل جوان و تعلق خاطر آنها به ارزش‌ها است که در مناسبت‌های مختلف از جمله تجمعات اعتراضی نسبت به هتک حرمت مقدسات در استان و نیز رشت شاهد بودیم .

وی تأکید کرد : امید بخشی به نسل جوان از الزاماتی است که توطئه‌های دشمن را در پراکندن بذر یاس و ناامیدی خنثی می‌کند .

ثقتی با قدردانی از هوشمندی اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر استان گیلان در جهت حفظ امنیت و ایجاد همگرایی در راستای منافع ملی ، تشکیل جبهه متحد فرهنگی در استان با بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر را از مؤلفه‌های تحقق ایران قوی و پیشرفت گیلان عنوان کرد .