سرپرست اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان گفت : رسانه‌هاي گروهي استان‌هاي گيلان و مازندران نقش مهمي در معرفي ظرفيت‌هاي دو استان دارند.

ندای گیلان:سرپرست اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان گفت : رسانه‌هاي گروهي استان‌هاي گيلان و مازندران نقش مهمي در معرفي ظرفيت‌هاي دو استان دارند.

يونس رنجکش در حاشيه ديدار گروه رسانه اي مازندران از شهرمذهبي آستانه اشرفيه   بابيان اينکه رسانه‌ها مي‌توانند در بستر سازي‌هاي فرهنگي و اجتماعي مؤثر باشند افزود : بايد تلاش شود تا رسانه‌هاي دو استان براي شناخت بهتر و بيشتر ظرفيت‌هاي موجود  در انعکاس مطالبات استفاده گردد.
وي يادآور شد : گيلان و مازندران به دليل برخورداري از تاريخ ، فرهنگ و جغرافياي مشترک  داراي مطالبات مشترکي نيز مي‌باشند که اين ظرفيت‌ها مي‌تواند در کنار انعکاس مشترک  اهداف توسعه‌ي آن ، رسانه‌هاي دو استان نقش مهمي داشته باشد.
رنجکش برقراري تعامل و همکاري بين رسانه‌ها و فعالان رسانه‌اي اين دو استان را بسيار اثربخش در طرح مطالبات و خواستگاه‌هاي مردمان آن در کنار معرفي جاذبه‌ها و ظرفيت‌هاي دو استان برشمرد.
به گفته سرپرست اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان ، حضور خبرنگاران رسانه‌هاي مازندران در گيلان و بازديد از ظرفيت‌هاي اقتصادي و گردشگري اين استان فرصتي است براي معرفي بهتر پتانسيل‌هاي گيلان به جامعه مازندران و اميدواريم در آينده نيز شاهد حضور رسانه‌هاي گيلاني در مازندران و ساير رسانه‌هاي کشور در گيلان باشيم.
رنج‌کش در پايان افزود : اين گروه رسانه‌اي در اين سفر سه‌روزه از مناطق ديدني و جاذبه‌هاي شهرهاي لاهيجان ، آستانه‌اشرفيه ، بندر انزلي ، رشت و فومن و ماسوله ديدن کردند و ديداري نيز با مديران کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان داشتند.
لازم به يادآوري است بر اساس درخواست رسمي  اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري مازندران از اداره کل اجتماعي گيلان در اعزام يک گروه از خبرنگاران رسانه‌اي  اين استان به گيلان يک گروه 20نفر از خبرنگاران و مديران رسانه‌هاي استان مازندران همزمان با مبعث رسول اکرم به مدت سه روز مهمان مردم گيلان مي‌باشند.

آریا