مجید رجبی ویسرودی و جواد زبردست گشتی در گفتگو های جداگانه، از عدم حمایت خود از حجت السلام افتخاری در فومن و شفت خبر دادند

به گزارش  ندای گیلان به نقل از کاسپین، بعد از اعلام همبستگی دو نفر از نامزدهای رد صلاحیت شده حوزه انتخاباتی فومن و شفت با حجت الاسلام افتخاری ، مجید رجبی ویسرودی و جواد زبردست گشتی در گفتگو های جداگانه، از عدم حمایت خود از این نامزد انتخابات مجلس در فومن و شفت خبر دادند.

مجید رجبی ویسرودی عضو شورای شهر رشت و نامزد رد صلاحیت شده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کاسپین در رشت، اظهار کرد: هیچگونه حمایتی از سوی من با نامزدهای این حوزه انتخابیه اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه من یک شخصیت مستقل هستم، اضافه کرد: من تا الان هم به مردم نگفته ام به من رای بدهید.

این نامزد رد صلاحیت شده با بیان اینکه مردم به تخصص و دانایی من رای داده اند، افزود: هر گز خود را در جایگاهی که بجای مردم تصمیم بگیرم، ندیده ام.

رجبی با بیان اینکه من از تبلیغات سو این نامزدها می ترسم، بیان کرد: من الان در مراسمی در روستای پدری خود هستم، چطور ممکن است اعلام حمایتم را از من ربوده باشند.

جواد زبردست گشتی دیگر کاندیدای رد صلاحیت شده فومن و شفت در گفتگو با خبرنگار کاسپین در فومن نیز در این خصوص اظهار کرد: روح من از این موضوع خبر ندارد وتا الان از هیچ کسی حمایت نکرده ام.

وی با تاکید بر اینکه مردم شفت داری عقل و شعور هستند، افزود: هیچ گاه نمی شود بجای مردم تصمیم گرفتم.

زبر دست با بیان اینکه من به خودم اجازه نمی دهم که مردم را به نفع کس دیگر سوق دهم ادامه داد: مردم با حضور پر شکوه در انتخابات خودشان نماینده اصلح را برمی گزینند و من طرفدار مردم فومن و شفتم نه کاندیدای خاص.

تکمیلی/زبردست گفت:

با سلام و احترام حضور شما بزرگواران و عزیزان، اینجانب جوادزبردست گشتی ضمن احترام به همه کاندیداهای  رد و یا تایید صلاحیت شده، امروز جمعه ساعت 16:12 اعلام می دارم که تاکنون هیچ تصمیمی برای حمایت از هیچ کاندیدایی در فومن و شفت نگرفته ام. و به صراحت خبر درج شده در سایت کاسپین را تکذیب می نمایم و اعلام می نمایم که این فقط و فقط یک خبر کذب می باشد