محمدعلی نجفی در نشست کارگروه رفع موانع تولید گفت:گیلان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی همچنان در رتبه های نخست کشور قرار دارد:

به گزارش ندای گیلان محمدعلی نجفی  در نشست  کارگروه رفع موانع تولید  با بیان اینکه  گیلان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی همچنان در رتبه های نخست کشور قرار دارد افزود : ارائه تسهیلات بانکی به بخش تولید در سریع ترین زمان ممکن باعث سرعت بخشی در شکوفایی حوزه صنعت و کشاورزی خواهد شد.

وی با اشاره به  پرداخت 695 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بخش تولیدِ استان در ماه های اخیر گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به احیاء و خروج از شرایط رکود واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال موجود و کارآفرینی فزاینده در استان است.

رئیس کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید گیلان بر ضرورت پیگیری اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه رونق تولید توسط مدیران تأکید کرد و افزود: مصوبات این کارگروه در بخش بانکی در خصوص پرداخت تسهیلات باید در کوتاهترین زمان اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: تمامی تلاش دولت و مسئولان استانی در جهت حفظ اشتغال است و باید با اِعمال حمایت های قانونی، سهم اشتغال استان را حفظ نماییم.