ظریف در مذاکرات هسته‌ای به جای مصاحبه مستقیم با خبرنگاران از توئیتر استفاده ‌می‌کرد و بلافاصله اخبار در شبکه‌های جهانی قرار می‌گرفت

به گزارش ندای گیلان به نقل از فارس؛ یوسف گلشن پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان با عنوان «فرصت‌ها و چالش‌های روابط عمومی در عصر شبکه‌های اجتماعی» در سالن همایش فرودگاه گیلان با تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی اظهار کرد: این همایش نخستین برنامه شورای هماهنگی روابط عمومی گیلان است.

 وی با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط‌عمومی گیلان دارای اعضای مختلف است، افزود: هر کدام از اعضا برنامه‌ای را برای اجرا دارند که امروز همایش مذکور با میزبانی مدیر روابط‌عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت است.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان از برگزاری جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی با استاندار این استان خبر داد و گفت: این نشست هفته آینده برگزار می‌شود.

وی به ارزیابی عملکرد مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در نوروز امسال برخی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان حدود 600 خبر داشتند که در قالب تولید خبر در سایت‌ها کار کردند و مورد استفاده برخی رسانه‌ها قرار گرفت.

گلشن فضاسازی و تبلیغات محیطی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را از جمله عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان در نوروز امسال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، روابط‌عمومی‌های منطقه آزاد انزلی، پلیس، میراث فرهنگی و هواشناسی بیشترین خبر را در نوروز امسال داشتند.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان شبکه‌های اجتماعی را یک فرصت و تهدید دانست و تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی به عنوان فرصت می‌تواند پل پیروزی باشد و اگر نگاه سلبی به آن داشته باشیم برای ما تبدیل به «اسب تروای دشمن» می‌شود.

وی به اقدام هواداران سردار قاسم سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت هواداران این سردار رشید در شبکه‌های اجتماعی یکی از نمادهای گفتمان است که التهاب، ترس و وحشت را در دل دشمنان ایجاد کرد.

گلشن محبوبیت ظریف وزیر امور خارجه ایران در بحث مذاکرات هسته‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی را نمونه‌ای دیگر از نمادهای گفتمان عنوان کرد.

وی متذکر شد: ظریف در مذاکرات هسته‌ای به جای مصاحبه مستقیم با خبرنگاران از توئیتر استفاده ‌می‌کرد و بلافاصله اخبار در شبکه‌های جهانی قرار می‌گرفت.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان رأی دادن به لیست امید را نمونه‌ای دیگر از همگرایی و وفاق و پیروزی در برجام عنوان کرد.

وی در پایان از اهدای گواهی شرکت در همایش مذکور توسط مرکز علمی کاربردی وزارت کشور در گیلان خبر داد.