فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه اندازی ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون، گفت: هم اکنون ۲۰ هزار دُز واکسن در اختیار این پایگاه ها قرار می گیرد درحالی که ظرفیت تزریق ۱۰۰ هزار دُز را داریم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله‌پور در همایش تجلیل از اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه امام حسین (ع) همه زندگی خود را فدای خدا کرد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم همانند امام حسین زندگی کرده تا جاودانه شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خبر خوب در روحیه مردم اثر مثبت دارد، افزود: باید مردم را نسبت به خطر کرونا آگاه کنیم تا میزان تلفات کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه سرعت انتشار سویه جدید کرونا غیرعادی است، ادامه داد: نوع جدید کرونا در فضای باز نیز امکان انتقال دارد و از آنجایی که در حوزه واکسیناسیون نیز عملکرد خوبی نداشتیم باید مراقبت‌ها را جدی‌تر دنبال کنیم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون توسط سپاه در استان ایجاد شده اما تعداد واکسن‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد بسیار کم است، افزود: روزانه تنها ۲۰ هزار دُز واکسن به ما داده می‌شود در حالی که ظرفیت تزریق ۱۰۰ هزار دُز را داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید شجاعانه و بی پروا مشکلات را اطلاع رسانی کنند، بیان کرد: برخی مسئولان پنهان کاری و تنبلی دارند و خبرنگاران باید با اطلاع رسانی صحیح مشکلات، از سو استفاده دشمنان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اتفاقات در خلیج فارس و سایر نقاط منطقه تحت اختیار جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: جنجال‌های آمریکا و اسرائیل با هدف به هم ریختن تعادل روانی جامعه است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه زیرساخت‌های گیلان بسیار ضعیف است و اگر بگوییم از حیث برخورداری از امکانات و تجهیزات بهداشتی صفر هستیم به دور از واقعیت نیست، افزود: خبرنگاران باید مشکلات و کمبودها را به دور از جوسازی، انعکاس دهند.