مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان با تأکید بر لزوم راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات در استان گفت: مطالبات به حق خبرنگاران باید پیگیری شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، میلاد ابراهیمی در همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایام کرونا دوشادوش کادر درمان ظاهر شدند.

ابراهیمی با اشاره به تزریق واکسن کرونا در روزهای نخستین بیان کرد: خبرنگاران گیلانی اولین خبرنگاران در کشور بودند که واکسیناسیون شدند.

وی با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تاکنون چندین دوره آموزش خبرنگاری را عناوین مختلف در گیلان برگزار شد و این روند استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین در گیلان منعقد شده است، گفت: تفاهم نامه خانه مطبوعات با علوم پزشکی گیلان در راستای تسهیل بخشی امورات درمانی خبرنگاران از دیگر اقدامات برای اصحاب رسانه بوده است.

ابراهیمی خواستار راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات در گیلان شد و بیان کرد: مسکن خبرنگاران در گیلان به عنوان مطالبه به حق این قشر به جد پیگیری شود.