سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار داشت: ۴ نفر از عاملان مزاحمت برای مردم و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فرمانده انتظامی رشت گفت: ۴ نفر از عاملان مزاحمت برای مردم و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود حافظی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت افرادی برای شهروندان و راه‌بندان در یکی از خیابان‌های سطح شهر رشت توسط چند نفر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۴ پس از حضور در محل اعلامی ۴ متهم این پرونده را حین توهین و فحاشی به شهروندان و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی دستگیر کردند، افزود: ۲ تیغه سلاح سرد از متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان حالت طبیعی نداشتند، بیان داشت: ۳ متهم ۱۷ ساله و یک متهم ۱۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ حافظی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.