مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با درخواست از مردم برای اطلاع‌رسانی به مسئولان در صورت بروز هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه قیمت بیان کرد: به تمام رانندگان به‌طور رسمی اعلام‌شده که اجازه افزایش قیمت را ندارند.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا نازک‌کار امروز  با بیان اینکه ناوگان حمل‌ونقل عمومی باقدرت آماده خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی‌های موجود در استان گیلان، ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تمام ساعات روز در خدمت مردم بوده و آماده خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به عدم افزایش کرایه تاکسی در کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین در کشور هیچ راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی در استان گیلان اجازه افزایش کرایه خود را ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با درخواست از مردم برای اطلاع‌رسانی به مسئولان در صورت بروز هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه قیمت بیان کرد: به تمام رانندگان به‌طور رسمی اعلام‌شده که اجازه افزایش قیمت را ندارند و اگر مردم افزایش کرایه‌ای را مشاهده کردند با شماره ۱۱۴ تماس بگیرند.

نازک‌کار قشر ناوگان حمل‌ونقل عمومی را قشری زحمتکش معرفی کرد و افزود: رانندگان تاکسی در تمام ایام و ساعات روز همواره در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاشی برای آرامش مردم دریغ نمی‌کنند.

.

/منبع:فارس