در صحنه اي از تمرين او خنديد و من بي هوا در جواب خنده گفتم چرا خنده کُنی،جان تي مار چرا خنده کُنی؟ در همان لحظه متوجه خنده كل گروه شدم و بعد چندين بار آن را تكرار كردم

به گزارش ندای گیلان،در گفتگويي به صحبت با سعيد نعمتي بازيگر محبوب اين روزهاي شبكه باران در سريال خانه پدري پرداخته ایم.
سيد سعيد نعمتي متولد مرداد ١٣٧٠ از رشت و فارق التحصيل در رشته سينما، بازيگر جواني است كه اين روزها با بازي در نقش فرشاد خوشبخت و تيكه كلام هاي خود در سريال خانه پدري حسابي خود را در دل مردم گيلان جاي داده است.
از اين رو سراغ اين جوان خوش ذوق و هنري رفتيم تا در مورد او كمي بيشتر بدانيم .
سعيد نعمتي در پاسخ به خبرنگار ندای گیلان در خصوص آغاز فعاليت خود در زمينه بازيگري اظهار داشت:بازيگري را از سال ٨٠ در كارگاه هنري سروش با بهنام قرباني شروع كردم و همچنين در كلاس هاي فرهاد پاك سرشت و علي حلوي در اين زمينه دوره ديده ام.


وي ادامه داد:زماني كه دوره هاي بازيگري خودم را آغاز كردم فقط ١٠ سال داشتم و علاقه بسيار زيادي به اين هنر داشتم ،اما از آنجايي كه علاقه به تنهايي كافي نبود از همان دوران بشدت پيگر اين كار بودم.
اين بازيگر گيلاني در پاسخ به اين سوال كه آيا در خانواده افرادي هستند كه در زمينه بازيگري تجربه اي داشته باشند اذعان داشت:در خانواده ما هيچ يك از اعضاي خانواده در وادي هنر نبودند و همين امر مرا بعنوان يك بازيگر و نداشتن پشتوانه خانواده از لحاظ سرعت بخشيدن به كار هنري سخت تر مي كرد.

سعيد نعمتي با اشاره به فعاليت هاي خود در زمينه بازيگري و نقش هاي غير كمدي اظهار داشت:تاكنون بيش از ٥٠ فيلم كوتاه تجربي ساخته ام و همچنين فيلم هايي نظير منظومه عشق بعنوان نقش اصلي فيلم و سريال خورم گبان را بازي كرده ام كه در ژانر كمدي نبوده و از شبكه باران پخش شده است.
بازيگر محبوب سريال خانه پدري در خصوص تيكه كلام معروف خود در اين سريال گفت:تيكه كلام (چرا خنده کُني) در سريال خانه پدري كه خيلي هم مورد لطف مردم قرار گرفت از تمرينات دورخواني من و بازيگر مقابلم در فروشگاه بود كه در صحنه اي از تمرين او خنديد و من بي هوا در جواب خنده گفتم ( چرا خنده کُنی،جان تي مار چرا خنده کُنی؟ در همان لحظه متوجه خنده كل گروه شدم و بعد چندين بار آن را تكرار كردم و زماني كه متوجه بازتاب مثبت اين جمله شدم آن را ادامه دادم.
سيد سعيد نعمتي در انتهاي صحبت هاي خود افزود:من براي بازيگري سالهاي سال بدون هيچ دستمزدي زحمت كشيدم و خيلي از دوستان موفق و چهره در اين امر شاهد زحمات و تلاش هاي من بوده اند ،وقتي مي ديدم بستر براي پيشرفتم فراهم نبود ناراحت مي شدم اما اكنون قدر اين شرايط را ميدانم و سعي كردم در اين سالها تجربه كافي كسب كنم و يك بازيگر تك محوري نباشم و همچنين فكر ميكنم تا حدودي در اين زمينه موفق بوده ام.