دانیلز تاکید کرده که تماس‎ هایش با ترامپ تا سال 2007 ادامه یافت، اما مخفیانه نبود و وی در حضور دیگران تلفنی با من صحبت می‎کرد.

افشاگری تازه استورمی دانیلز کارگردان و بازیگر فیلم های غیراخلاقی که اعلام کرده سال 2006 با دونالد ترامپ رییس جمهوری کنونی آمریکا رابطه داشته و هدف تهدید قرار گرفته تا سکوت کند، در صدر اخبار این کشور و شبکه های خبری بین المللی قرار گرفته است.

دانیلز 39 ساله روز دوشنبه در برنامه «60 دقیقه» شبکه تلویزیونی سی‎ بی ‏اس آمریکا تاکید کرد که یک دهه پیش باترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است.
براساس اطلاعات اعلام شده در این برنامه وی در آستانه انتخابات سال 2016 حق السکوت 130 هزار دلاری را پذیرفت، زیرا پنج سال پیش از آن توسط فردی که به گفته دانیلز احتمالا عامل ترامپ و وکیلش بوده، تهدید شد.
دانیلز تاکید کرده که تماس‎ هایش با ترامپ تا سال 2007 ادامه یافت، اما مخفیانه نبود و وی در حضور دیگران تلفنی با من صحبت می‎کرد.
وی در برنامه 60 دقیقه گفت که میلیاردر نیویورکی (ترامپ) که مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز(Apprentice ) بود به او گفت نگران همسرش ملانیا نباشد.
به گفت دانیلز، به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خود و دخترش 11 روز پیش از برگزاری انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری آمریکا که ترامپ با هیلاری کلینتون رقابت می کرد در قبال دریافت 130 هزار دلار از وکیل رییس جمهور کنونی این کشور تصمیم گرفت با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها در باره این موضوع خودداری کند.
این بازیگر در ادامه اظهار کرد: سال 2011 نیز که می خواست در برابر دریافت 15 هزار دلار جزئیات این ارتباط را برای انتشار بفروشد، مایکل کوهن وکیل ترامپ نشریه طرف مذاکره را تهدید به اقدام قضایی کرد و مانع نشر گزارش شد.
دانیلز همچنین افزوده که یک مرد ناشناس پس از این مساله در لاس وگاس نوادا به من و دخترم نزدیک شد و گفت: «ترامپ را رها و داستان را فراموش کن.»
رییس جمهوری کنونی آمریکا که سال 2005 با ملانیا کناوس به عنوان همسر سوم خود ازدواج کرد، اظهارات دانیلز را ادعایی بی اساس خوانده است.
پس از انتشار اطلاعات مربوط به این مساله، وکیل رییس جمهوری آمریکا از دانیلز شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت 20 میلیون دلاری شده زیرا به گفته او، دانیلز «توافق عدم افشا» را نقض کرده است.
درپاسخ به این تهدید، بازیگر آمریکایی گفته توافق یاد شده را برای اینکه شخص دونالد ترامپ امضا نکرده «بی‌ارزش» است.
پیشتر نیز اعلام شده بود کوهن وکیل ترامپ بدون اطلاع وی 130 هزار دلار متعلق به خود را به دانیلز پرداخته تا در این مورد سکوت کند، ولی هنوز نتوانسته این مبلغ را از رییس جمهوری آمریکا پس بگیرد.
تاکنون سه زن از ترامپ در مورد روابط جنسی ادعایی یا به اتهام آزار و اذیت جنسی توسط وی به دادگاه شکایت کرده اند.
از سوی دیگر، مایکل آوناتی وکیل دانیلز به شبکه خبری بی‎بی‎سی گفته که موضوع موکل وی با دو زن دیگر تفاوت دارد زیرا وی هدف «اقدامات و شگردهای تهدید آمیز» قرار گرفته است.
آوناتی همچنین عکسی از یک دی ‎وی ‏دی را در توییتر منتشر و اعلام کرده، مدارک اثبات کننده رابطه ترامپ و موکلش را در اختیار دارد.
این مصاحبه در شرایطی منتشر شده و در رسانه های بزرگ آمریکایی و دیگر کشورهای جهان بازتاب بسیار گسترده ای داشت که ترامپ از مدتها پیش هدف اتهامات بدرفتاری و آزار جنسی از سوی زنان بوده و از سوی دیگر بازپرس ویژه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مشغول بررسی اتهام تبانی ستاد ترامپ و اطرافیان وی با روسیه می باشد.