منتظری از صدور مجوز جدید برای یک هزار و 200واحد صنعتی در استان گیلان خبر داد

به گزارش ندای گیلان،علی منتظری امروز در نشست با مدیران واحدهای منتخب صنعتی استان با استاندار گیلان از فعالیت دو هزار و 600 واحد صنعتی کوچک و بزرگ با اشتغال 87 هزار نفر در استان خبر داد و گفت:یک هزار طرح نیمه تمام صنعتی در استان وجود دارد و این طرح ها با سرمایه گذاری 80 هزار میلیارد ریال می تواند زمینه اشتغال 40هزار نفر را فراهم کند.

وی از صدور مجوز جدید برای یک هزار و 200واحد صنعتی در استان اشاره و اضافه کرد:تحقق این امر با سرمایه گذاری بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال،زمینه اشتغال 32هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان همچنین از برگزاری 18جلسه رسمی و 160جلسه فرعی در راستای رفع موانع تولید در کارگروه حمایت از تولید خبر داد و گفت:این نشست ها 388 مصوبه داشته و جزو استان هایی هستیم که به لحاظ تعداد پرونده های رسیدگی،رتبه سوم و از نظر مصوبات،رتبه پنجم را به خود اختصاص دادیم.

وی همچنین از معرفی وضعیت و اولویت های سرمایه گذاری خبر داد و افزود:طرح توجیهی یکصد طرح شاخص و مهم معدنی و صنعتی در قالب یک کتاب جامع تهیه شده که در این کتاب، میزان برآورد اولیه سرمایه گذاری و دیگر موضوعات در آن لحاظ شده است.