در جریان برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه، هادی تیزهوش تابان دوباره به‌عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای انتخاب پنج نفر از اعضا هیئت مدیره و انتخاب یک نفر بازرس برای دوره سه ساله جدید برگزار و در این جلسه که اعضا گزارش مالی و عملکرد اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه را ارائه دادند، پس از رای گیری و شمارش آرا از ۱۰۳ آرای ماخوذه اعضای جدید برای فعالیت در یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

پس از رای گیری و شمارش آرای انتخاب هیئت مدیره جدید هادی تیز هوش تابان با کسب ۹۴ رای از کل آرای ماخوذه بیشترین آرا را کسب و روشن علی یکتا، کامبیز میر کریمی، غلامرضا عشریه و سید جلیل جلالی فر به عنوان اعضای هیات مدیره جدید برای فعالیت یک دوره سه ساله جدید انتخاب شدند.

همچنین ماریتا خوش مو به عنوان بازرس اتاق مشترک ایران و روسیه انتخاب شد. سید فاطمه مقیمی عضو علی البدل شد که از پذیرش این عنوان انصراف داد.

این گزارش می افزاید؛ اعضای هیئت مدیره جدید همچنین بر اساس انتخابات داخلی مجددا هادی تیز هوش تابان را تا پایان دوره به عنوان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انتخاب کردند.

همچنین نواب هیئت مدیره به ترتیب از آن غلامرضا عشریه و کامبیز میرکریمی شد و مسئولیت خزانه داری هم بر عهده روشن علی یکتا گذاشته شد و سید جلیل جلالی فر هم که پیش از این مسئولیت مشاور اتاق ایران و روسیه را داشت و در امور روسیه یکی از نیروهای فعال و آشنا به فدراتیو روسیه است؛ به عنوان عضو هیئت مدیره اتاق مشترک انتخاب شد.