عباسی گفت: رأی مردم به رئیس‌جمهور را بیانگر انتظارات بالا از روحانی در دولت دوازدهم است .

به گزارش ندای گیلان؛اسدالله عباسی امروز در گفتگویی بابیان اینکه رأی مردم به رئیس‌جمهور را بیانگر انتظارات بالا از روحانی در دولت دوازدهم است اظهار کرد: مردم به‌نوعی وارد انتخابات شدند و به آقای روحانی رأی‌داده‌اند و از وی انتظاراتی را نیز یقیناً دارند.

وی عبور دولت از چالش‌های اقتصادی را نخستین دغدغه مردم از روحانی در چهار سال دوم دولتش عنوان کرد و افزود: بحث اصلی مردم از رأی دادن به آقای روحانی حل مسائل اقتصادی جامعه، پرداختن به اشتغال و رونق تولید است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل انتظار ملت از دولت دوازدهم این است که چنانچه انتظارات و وعده‌هایی از دولت یازدهم برآورده نشده در دولت کنونی تحقق پیدا کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه بیشتر دولت به قشر جوان افزود: جوانان به امیدی در انتخابات شرکت کردند و به دکتر روحانی رأی‌داده‌اند و یقیناً آقای روحانی باید به این قشر از جامعه توجه بیشتری کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید توانمندتر وارد کارزار دولت دوازدهم شود و باید تلاش کند تا چالش‌های اقتصادی دولت را مرتفع کند.

عباسی با اشاره به اینکه انتظار است رئیس‌جمهور اعضای کابینه خود را در روز تحلیف به مجلس ارائه کند، افزود: در تحلیف رئیس‌جمهوری انتظار داریم که رئیس‌جمهور اعضای کابینه جدید خود را به مجلس معرفی کند و با تعاملی با مجلس بتوانند رأی اعتماد مجلس را برای وزرای کارآمد خود اخذ کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت گفت: امیدواریم که رأی اعتماد نمایندگان خانه ملت به وزرای پیشنهادی دولت به‌زودی رقم بخورد و دولت کار خود را با جدیت شروع کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از آقای روحانی در دولت دوازدهم کابینه‌ای متعهدتر و کارآمدتر می‌خواهند تا بتوانند مشکلات را از پیش روی کشور بردارند./فارس