رمضانپور نرگسی گفت: خیلی از تاجران تحریم سیاسی داشتیم که امروز نمی توانند از تحریم منافع ببرند و طبیعی است که چوب لای چرخ دولت می گذارند و سعی می کنند دولت را تخریب کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،احمد رمضانپور نرگسی در گفتگوی  با اعتدال شمال ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت درگذشت  آیت الله هاشمی رفسنجانی و حادثه دلخراش پلاسکو  به مردم ، در زمینه هجمه های که به دولت دکتر روحانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می شود،گفت:طبیعی است که این هجمه ها به این دلیل است که دولت روحانی دارای دستاوردهایی بوده است .

وی اظهار کرد : کاملا مشخص است این دولت در مقایسه با دولت قبل یک ثمره ای داشته است و ثمره اش این بوده که توانسته مسائل اقتصادی را تا حدود زیادی حل کند و سیاست داخلی را به یک جایی برساند که فضای امنیتی را بشکند و تجمعات ،جلسات،سمینارها،همایش های و جبهه های مختلف شکل بگیرد یا روابط بین الملل را تسریع ببخشد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت قبل سیاست خارجی اش برمبنای ایران هراسی درمنطقه در کشورهای خارجی رواج پیدا کند در واقع یک سیاست تنش زایی داشته است .

رمضانپور افزود:در حالیکه این دولت سیاست اش  برمبنای تنش زدایی بوده است و توانسته ایران هراسی را حذف کند و روابط بین الملل  را راه بیندازد و در این راستا توانسته است یک اقتصاد سیاسی را برای کشورما به ارمغان بیاورد.

وی خاطر نشان کرد : همچنین دولت تدبیر و امید بحث تحریم ها و بحث هسته ای را توانست به جای خوبی رساند .همانطور که می دانید  ۱۲ سال ما یک گره کور هسته ای و تحریم داشتیم بیش از ۶ قطعنامه علیه ما صادر شد و ایران در ذیل فصل هفتم قرار گرفته بود ، یعنی گزینه نظامی روی میز بود.

وی اضافه کرد : بنده به عنوان کارشناس سیاسی عرض می کنم که در سازمان ملل هیچگاه کشوری که در ذیل ماده هفت قرار گرفت جان سالم به در نبرده است و آن حکومت با شکست  مواجه و منقرض شده و از بین رفته است مثل حکومت افغانستان ، عراق.
وی ادامه داد:ایران در چنین وضعی قرار داشت با ۲۳ ماه تلاش و مذاکرات فوق العاده حرفه ای و دیپلماسی ما توانستیم گره کور ۱۲ ساله را حل کنیم .

این فعال سیاسی  تصریح کرد :طبیعی است در اینجا برخی ها منافع شان در خطر بود. خیلی از تاجران تحریم سیاسی داشتیم که امروز نمی توانند از تحریم منافع ببرند و طبیعی است که چوب لای چرخ دولت می گذارند و سعی می کنند دولت را تخریب کنند.
وی خاطر نشات کرد: متاسفانه در رسانه ملی ما هم  می بینیم ، در هر صورت جبهه ای باز شده جبهه اصولگرایان که بدنبال بدست آوردن قدرت هستند و در مقابل جبهه ی دیگر به عنوان اصلاح طلبان .

رمضانپور در خصوص اصولگرایان گفت : آنها دراین مدت قدرت و جایگاه را از دست داده اند و به خوبی هم میدانند آقای روحانی دراین دوره هم رئیس جمهور است و کسانی هم که  می گویند رئیس جمهور را رد صلاحیت می کنند حرف بی ربطی است.  اینها هم به دنبال اینکه آنها را دلخوش کنند چنین حرفی میزنند. یک همچنین چیزی در کشور ما اتفاق نمی افتد و نمی توانند هم این کار را بکنند .

وی افزود: این بحث ها بخاطر بعضی از مسائل و فریب دادن جبهه اصلاح طلبان است که با این حرف بیایند از روحانی عبور کنند و اصلاح طلبان هرگز از آقای روحانی عبور نمی کنند و مطمئنا کاندیدای دیگری نخواهند داشت.
وی تاکید کرد: این را می گویم که حواس آن جبهه جمع باشد که ما با این حرفها گول این موارد را نمی خوریم ما محکمتر از گذشته از آقای روحانی حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد:آنها یقین دارند که آقای روحانی رای دارد  و به این نتیجه رسیدند که باید تخریب کنیم که آرای روحانی کم شود و آنها هم به این راضی شدند.
وی ادامه داد:  اما ما به این امر  راضی نیستیم و امیدواریم مردم یک مشارکت گسترده داشته باشند و آن منشور انتخاباتی که مد نظر مقام معظم رهبری است که حضور مردم و مشارکت بیشتر مردم موجب اقتدار مملکت و مشروعیت نظام می شود ما به دنبال آن هستیم انشاالله بتوانیم مشارکت گسترده ای داشته باشیم تا منشور انتخاباتی مقام رهبری هم تحقق پیدا کند.
وی در خصوص نقش رسانه های حامی دولت در این ایام گفت:  در خصوص نقش رسانه های حامی دولت  خبرگزاری تیم رسانه ای آقای روحانی بسیار ضعیف عمل کرده  مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص نظام از تیم رسانه ای آقای روحانی انتقاد داشتند.و  نیامدند درست تدوین کنند و عملکرد دولت را خوب مطرح کنند تیم رسانه ای نمی آیند با مردم حرف بزنند.
رمضانپور افزود : مردم و تیم رسانه ای باید بدانند چرا دلار گران شد و به چه دلیل در واقع این اتفاق دارد می افتد ؟ مردم محرم هستند بیگانه نیستند ،  مردم ما باید بدانند در هسته ای و برجام چه اتفاقی افتاده است . و چون نمی دانند گروه مخالف هم از همین عدم آگاهی مردم سواستفاده می کنند .

وی گفت:چالش های بزرگ اقتصادی دولت گذشته را آقای روحانی حل کرد ، چالش های  سیاست های داخلی و سیاست های خارجی را حل کرد و این سه چالش بزرگ  که آقای روحانی در ابتدای دولت خود با آنها  مواجه بود  و توانسته به جایی برساند رسانه ها نتوانستند برای مردم بازگو کنند هنوز هم دیر نیست آقای روحانی می تواند این کار را انجام دهد .