معاون جهاد کشاورزی گیلان گفت:در حال حاضر بیش از 3 هزار و 100 تن ذخیره‌سازی گوشت مرغ در سطح استان وجود دارد

به گزارش ندای گیلان؛ایرج بنیادی در گفتکو ویژه خبری  با اشاره به اینکه استان گیلان توانمندی چشمگیری در تولید گوشت مرغ دارد اظهار داشت: بیش از نصف مرغ تولید شده گیلان به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه با رعایت مدیریت تولید گوشت مرغ در استان گیلان به اهداف خود در این حوزه رسیدیم افزود: ظرفیت و وضعیت تولید مرغ استان گیلان بسیار قابل قبول است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از نیمی از مرغ تولید شده گیلان به استان‌های دیگر صادر می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 100 تن ذخیره‌سازی گوشت مرغ در سطح استان وجود دارد و گیلان در ایام عید در تامین و توزیع مرغ با هیچ مشکلی روبه‌رو نیست.

بنیادی با اشاره به تولید گوشت قرمز در استان گیلان و با بیان اینکه ذخیره‌سازی گوشت قرمز به‌طور مطلوب در استان وجود دارد بیان کرد: بالغ بر 57 تن گوشت قرمز در حال حاضر در استان گیلان ذخیره‌سازی شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تدوین شده بود که امسال 120 هزار تن گوشت مرغ در استان گیلان تولید شود خاطرنشان کرد: تاکنون 108 هزار تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف تحویل داده شده است.