جانشین فرماندهی و مسئولین دوایر سپاه ناحیه ماسال با جعفر صفری معاون جدید فرماندار ماسال دیدار کردند.

به گزارش ندای گیلان از ماسال ،جعفر صفری در نشست با جانشین فرماندهی و مسئولین دوایر سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه باید به دنبال ارتقای اثربخشی و بهره وری در سطح ادارات باشیم، افزود: در این راستا نیازمند همدلی و کمک همه ادارات و نهادهای شهرستان هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان گیلان نسبت به سایر استان ها، خاطرنشان کرد: شهرستان ماسال نیز ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی و دامداری دارد که امیدواریم با برنامه ریزی و همدلی همه نهادهای دولتی و غیردولتی بتوانیم با رفع مشکلات زمینه توسعه بیش از پیش این شهرستان را فراهم نماییم.

سرهنگ جمال رضادوست جانشین سپاه ناحیه ماسال نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب آقای صفری به عنوان معاون فرمانداری ماسال گفت: شهرستان ماسال متعلق به شخص یا نهاد خاصی نیست و هدف همه ما خدمتگذاری است که در راستای این هدف و ماموریت و خدمت به مردم از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

سرهنگ رضا دوست با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای بسیج در جهت کمک به دولت، تصریح کرد: نهاد بسیج نهادی مردمی و متعلق به مردم است و امروز ما اعلام می کنیم که در کنار شما در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم هستیم.