شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان؛ دیدار چهره به چهره می تواند موجب تسهیل در دسترسی عموم شهروندان به مسئولان اداره کل و تسریع در خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی و منشاء ایجاد حس همدلی و هم زبانی باشد..

به گزارش ندای گیلان،نشست ملاقات مردمی 9 بهمن ماه متفاوت تر از هفته های گذشته در بین مردم و دوشادوش مدیران دستگاه های اجرایی در محل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میدان شهدای ذهاب برگزار شد. شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه این دیدارها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات معیشتی و تخصصی از سیاستهای اصلی دولت است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد .

وی افزود: این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه به منظور کاهش مشکلات سرمایه گذاران و شهروندان را در اولویت قرار داده است .

امیرانتخابی حضور مدیرکل، معاونین و مدیران مربوطه را در ملاقاتهای مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست. و اظهار داشت: در جلسات چهره به چهره، اقشار مختلف مردم از جمله هنرمندان صنایع دستی، سرمایه گذاران، فعالان صنعت گردشگری و.. در خواست ها ، مسائل و مشکلات خود را مطرح می کنند که در کنار رسیدگی کاربردی به موارد درخواستی، دستورات لازم نیز صادر می شود .

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیرکل و مسئولین روزهای سه شنبه هر هفته در دفتر مدیر کل برگزار می گردد .