مدیرتعاون روستایی استان گیلان بهمراه معاونین، مسئول حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه، جمعی از کارکنان و مدیران عامل تشکلهای استانی تعاونی، با نماینده‌ی معظم ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.

به گزارش ندای گیلان ازرشت، دراین دیدار، عباس جعفرپور؛ مدیرتعاون روستایی استان گیلان، ضمن عرض تبریک سال جدید، گزارش مختصری از عملکرد و وظایف عملیاتی شبکه تعاونی‌های روستایی، کشاورزی، تولید روستایی و تشکلهای کشاورزی ارائه داد.
وی همچنین عملکرد سازمان و شبکه‌ی تحت نظارت را با تاکید بر شعار #پایکارمردم در بخش توزیع میوه‌ی تنظیم بازاری برای نوروز حاضر تشریح و همچنین برنامه‌ی عملیاتی کشت قراردادی برنج را به استحضار نماینده ولی فقیه رساند.
در ادامه‌ی این دیدار، حضرت آیت‌الله فلاحتی، نماینده‌ی معظم ولی فقیه در استان گیلان، ضمن تقدیر از مجموعه‌ی دولتی و تعاونیها و تشکلهای تحت نظارت تعاون روستایی، عملکرد مجموعه را در بخشهای مختلف خدمات رسانی به مردم شریف، مورد تایید و ارزشمند قلمداد نمودند.
گفتنی است، این دیدار با حضور نمایندگان مردم شهرستانهای رشت، آستانه اشرفیه، رودبار، لاهیجان و لنگرود نیز مجموعه تعاون روستایی انجام گرفته است‌.