محمدعلی نجفی در دیدار با مادر شهید دانش‌حجتی اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تکریم آنان علاوه بر اینکه از وظایف مسئولان است سبب تجدید روحیه و خدمت بیشتر به مردم می‌شود.

ندای گیلان:محمدعلی نجفی در دیدار با مادر شهید دانش‌حجتی اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تکریم آنان علاوه بر اینکه از وظایف مسئولان است  سبب تجدید روحیه و خدمت بیشتر به مردم می‌شود.

وی روحیات شهداء و ایثارگران را متأثر از اخلاق امام راحل (ره) دانست و افزود : این عزیزان برای همگان اسوه صبر، استقامت و از خود گذشتگی هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و جانبازان درس بزرگ ایثار را به جامعه عرضه داشتند خاطر نشان کرد‌: خانواده‌های شهدا خالصانه تمام هستی خود را تقدیم انقلاب کردند و هیچ توقعی از مسئولان ندارند.

استاندار گیلان همچنین پس از دیدار با مادر شهید دانش حجتی، در منزل جانباز سرافراز جنگ تحمیلی ابراهیم ملک‌زاده حضور یافت و ضمن بیان اینکه شهیدان و جانبازان ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشتند، یادآور شد‌: بی شک امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی این عزیزان است که با نثار جان خود این انقلاب را بیمه کردند.