عضو شورای شهر رشت گفت:بنده دو ماه منتظر ماندم تا خودروی جفت ۴۶ بگیرم، به دلیل اینکه رشت را مانند فرزندم دوست دارم و خطاب به نصرتی گفتم چون شما رشتی نیستید، به شما رای نمی دهم.
به گزارش ندای گیلان،اسماعیل حاجی پور در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر رشت به حضور خود در عملیات مرصاد اشاره نمود و اظهار کرد: وقتی عمر مدیریت در شهرداری کم می شود، قطعا شهر ضرر خواهد کرد و شکی در این نیست.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به نطق هفته پیش خود، ابراز کرد: زمانی که از پارک خودروهای کارکنان نیروی انتظامی در خیابان اقتصاد گله مند شدیم، نیروی انتظامی دستور بازگشایی خیابان اقتصاد را ارائه داد. انتهای خیابان شریعتی که به پیاده راه متصل می شود و زندان سابق و اداره گذرنامه فعلی است و محوری است که به سمت سعدی می رود و راههای متفاوتی هم به سمت باقر آباد و دیگر محورها دارد باید برای تردد خودروها باز بماند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه ، فرماندهی نیروی انتظامی دستور بازگشایی را صادر کرد و جای تشکر دارد و امیدواریم زودتر این محور باز شود. ماشین های شخصی نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی در این خیابان پارک می شد و انتظار داریم با توجه به پرداخت هزینه پارکینگ از سوی شهرداری این خیابان باز گردد.
حاجی پور در مورد استعفای شهردار هم گفت: دکتر نصرتی به سختی به شهر رشت آمد. رای شخصی بنده ایشان نبود و روزی که برای تعرفه آمد، من نمی خواستم به وی رای دهم. به خاطر اینکه ایشان بومی نبود.
وی به عرق خود به رشت اشاره نمود و تصریح کرد: بنده دو ماه منتظر ماندم تا خودروی جفت ۴۶ بگیرم، به دلیل اینکه رشت را مانند فرزندم دوست دارم و خطاب به نصرتی گفتم چون شما رشتی نیستید، به شما رای نمی دهم اما پس از بررسی های فراوان و مشاهده سوابق کاری و ارتباطات وی در تهران با مدیران ملی، به ایشان رای دادم. هرچند امروز و به ظاهر راحت از رشت می روند.