مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت:خانه های عالم یک مکان اعتدال، فرهنگی و دینی است که باید محل رجوع جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم شود

ندای گیلان:حجت الاسلام جمال یاری عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دو خانه عالم در روستاهای شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: یکی از بخش های مورد توجه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخش فرهنگی است.

وی فرهنگ را تبیین کننده هویت یک ملت عنوان کرد وافزود: ملت ایران دارای فرهنگ و تمدن غنی است و انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر این فرهنگ به نتیجه رسیده است.

حجت الاسلام یاری برقراری امنیت و وجود اخلاق در خانواده را مبتنی بر ارتباط تنگاتنگ با فرهنگ دانست و بر نقش خانواده در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به بهره برداری از دو خانم عالم در روستاهای طاهرگوراب و سه سار شهرستان صومعه سرا گفت: برنامه ریزی درست و دقیق در زمینه فرهنگی و آشنایی خانواده ها با مسائل مربوط به دین و احکام بسیار مهم است که این امر یکی از فعالیت های خانه های عالم است.

وی یادآور شد: خانه های عالم یک مکان اعتدال، فرهنگی و دینی است که باید محل رجوع جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم شود.

دو خانه عالم روستاهای طاهرگوراب و سه سار شهرستان صومعه سرا با هزینه ۲۲۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.  /مهر