دومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم با نام نوای خرّم 2 در سه شب در زمستان امسال در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش نداي گيلان: مؤسسه فرهنگی هنری راد نواندیش و خانواده مرحوم همایون خرّم، با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این جشنواره را با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، دادن الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه ای، شناخت بیش تر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور و نیز بررسی میزان تأثیرپذیری آن ها از هنر این استادان برگزار خواهند کرد.
بر اساس گزارش دبیرخانه دومین جشنواره و جایزه همایون خرّم، نوازندگان همه سازها، خوانندگان و همچنین گروه های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کم تر از 18 سال) می توانند با اجرای یک اثر از ساخته های آهنگساز و نواساز برجسته، همایون خرّم، به صورت تک خوانی، تک نوازی، هم خوانی، هم نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت کنند.
برای تشویق و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان بر مبنای ساخته های استاد خرّم، قطعه یی موسیقایی تصنیف کرده یا آهنگی ساخته باشند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
علاقه مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن اثرهای خود، می توانند به تارنمای ویژه ی این جشنواره، به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه کنند.