نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: دولت سیزدهم در انتخاب کابینه خود وزرایی معرفی کند که چهار سال بر مسند خود حضور داشته باشند.

جبار کوچکی نژاد عصر چهارشنبه در همایش تجلیل و قدردانی از فرهنگیان فعال در ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به حضور منسجم و پرشکوه مردم گیلان در انتخابات، اظهار کرد: دولت مردمی باید در انتخاب وزرای کابینه خود دقت کند و وزرایی را معرفی کند که چهار سال بر مسند خود حضور داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم باید هر شش ماه به مردم پاسخگو باشد تا مردم اثرگذاری و نقش دولت را در بهبود معیشت و اقتصاد خود ببینند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت دوازدهم در سه ماهه نخست امسال هرماه بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان پرداخت حقوق داشته است، گفت: در سال گذشته نصف این مبلغ پرداخت شده که معتقدم دولت تدبیر و امید وضعیت نامناسبی در زمینه پرداخت حقوق ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نظم با تطبیق حقوق و خروج جامعه از بحران کنونی، ادامه داد: باید در انتخاب وزرای کابینه با استفاده از وزرای توانمند و انقلابی ساختار کهنه و فاسد کنونی تغییر یافته و آیت الله رئیسی کابینه یک دستی را معرفی کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب راه سختی را در پیش رو دارد، اضافه کرد: مجلس به عنوان قوه نظارتی به رئیس جمهور منتخب مردم کمک می‌کند.