در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری حامیان ستاد روحانی در گیلان فعالان انتخاباتی و اعضای احزاب اصلاح طلب و اعتدال را گرد هم آورد.

به گزارش ندای گیلان،در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری حامیان ستاد روحانی در گیلان فعالان انتخاباتی و اعضای  احزاب اصلاح طلب و اعتدال را گرد هم آورد. در این ضیافت که استاندار گیلان نیز میهمان ویژه آن بود جمعی از فعالین ستاد انتخاباتی به بیان نظرات خود پیرامون دولت دوازدهم پرداختند.

 

کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان و رئیس حزب اعتدال و توسعه استان  از جمله کسانی بود که پشت تریبون قرار گرفت با بیان اینکه ما نه حق داریم خسته و نا امید شویم اظهار داشت: از فروپاشی  صحبت نکنیم؛ حمایت از روحانی حمایت از شخص نیست. حمایت از روایت حمایت خط  امام، رهبری، هاشمی، خاتمی است که به روحانی رسیده است که امروز امثال ناطق نوری و سید حسن خمینی از آن حمایت و تفسیر می کنند. ما از این خط حمایت می کنیم که مهمترین دلیلش این است که چاره ای نداریم و راه دیگری نیست.

وی در ادامه گفت: این سخن را قبول دارم که ما در حد مدیران استان نتوانستیم پاسخگوی جوانانی باشیم که  پیدایش این دولت تلاش کردند. در این زمینه موفقیتهای بسیار کوچکی بدست آوردیم که همین کار کوچک نیز می تواند با مشکل ایجاد شود. نباید این حق کوچک را نیز از آن ها مضایقه کنیم و باید زمینه ها در بخش دولتی و  خصوصی را برای آن ها ایجاد کنیم.

محمدی در انتها گفت: به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه بر اتحاد همه جریانات سیاسی  حتی اصولگرایان معتدل که علاقمند پایداری نظام و این سیستم هستند تاکید می کنم. همه ما باید متحد باشیم. سوریه شدن آرزویی است که بعضی در سر می پروانند و باید با اتحاد نگذاریم که ایران خوراک شیران و پلنگان شود.

سید احمد حسینی رئیس ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دیگر سخنران این مراسم بود که با اشاره به اینکه  رویکرد اصلی ما این است که تجدید دیدار شود و همچنین طرح مسائل صورت بگیرد گفت: به سهم خودم از همه عزیزان که از زوایای مختلف مسائل خود را مطرح کردند تشکر می کنم و مطمئنم همه آن چه گفته شد به خاطر آن است که اگر مشکلی وجود دارد بتوانیم آن را حل کنیم.

حسینی در ادامه گفت: هیچ کدام ما به دنبال این نیستیم که کشور معضل داشته باشد. مطمئنم رقبای ما راه اخلاقی را دنبال  نکردند. اما ما خودمان که در داخل این دولت حامی هستیم نباید راه را برای مخالفان باز کنیم.

 

در پایان هم مصطفی سالاری استاندار گیلان  با تشکر از همه کسانی که نقطه نظرات خود را بیان کردند و با اشاره به انتقادات اظهار داشت: من ناامیدی ها را باور نمی‌کنم. چون همین که در اینجا حضور دارید نشانه این است که امید باقی مانده است. معتقدم گلایه دارید واین گلایه داشتن برای بهتر کار کردن کار لازم است. ما نیاز به شنیدن انتقادات داریم. شما خودتان در این جمع حاضر شده اید و حتما امیدوار هستید که آمده اید. وی ادامه داد: توسعه سیاسی صبر و حوصله می خواهد و مثل راهسازی و کار عمرانی نیست که بگوئیم مثلا تعداد کارگر را برای فلان کار افزایش دهیم.

استاندار گیلان در ادامه بیان داشت: قطعا جوانان نیز باید امیدوار باشند. نسل جوان ما انقلاب کرده است و جوانان بودند که بعد از آن هدایت کشور را بر عهده گرفتند. مشخص است فکر می کنند  تعلق خاطر به انقلاب دارند که همچنان در مسئولیت هستند. طبیعتا برای نسل بعدی فضای بیشتری مهیا شده است.  به نظرم جای نگرانی و ناامیدی نیست. اگر میخواهیم ناامید شویم باید گوشه ای بنشینیم که بدخواهان هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

سالاری ادامه  داد: این جمعی که در شکل گیری دولت عامل اصلی است باید در تعریف مسیر دولت نقش اصلی را داشته باشد. دولت خودش را بی نیاز از حامیان خودش نمی داند. ما باید حوصله کنیم و با همه گلایه ها مسیر روبه جلو است. هفت سال پیش این گلایه ها وجود نداشته است. این مقایسه به شما پیام مثبت می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه ممکن است از استاندار دلخور باشید اما فرآیند کشور روبه جلو است بیان داشت: من معتقدم این نسل باید گلایه کند ولی نباید ناامید شده و البته معتقدم که ناامید نیز نشده است.

گیل خبر