مدارایی با بیان اینکه روحانی باید در یک سال آینده در کابینه خود تغییراتی ایجاد کند، افزود: باید در کابینه دولت از اصلاح طلبان نیز استفاده شود.

به گزارش ندای گیلان،، سهیلا مدارایی شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گیلان در تالار گلستان شفت با آزروی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: امیدواریم این ماه رمضان گشایشی باشد برای کسانی که در تنگنای اقتصادی هستند و مشکلات جوانانی که در جوانی در حال پیر شدن هستند حل شود.

وی با بیان اینکه مشاور معاون رئیس جمهور در سخنرانی خود فرمودند باید با هم انسجام داشته باشیم گفت: بله؛ ما با هم انسجام داریم  و رییس اصلاحات ما این دستور را به ما داده اند.

رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ باید روحانی را پیروز کنیم، افزود: البته ما هم شرایطی داریم، ما اصلاح طلبان فقط سرباز نیستیم بلکه لیدر هم می خواهیم.

مدارایی با بیان اینکه روحانی باید در یک سال آینده در کابینه خود تغییراتی ایجاد کند، افزود: باید در کابینه دولت از اصلاح طلبان نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه نوبخت بعنوان رییس حزب اعتدال توسعه سرور عزیز و افتخار گیلانیان است، افزود: ما هم در کنار حزب اعتدال و توسعه باید مدیران خود را داشته باشیم.

مدارایی خطاب به شجاع گفت: اگر بخواهیم موفق باشیم باید رضایت همدیگر را بعنوان حزب اعتدال توسعه و اصلاح طلب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما هم شرایطی داریم و باید در انتصابات اعتدال هم رعایت شود گفت: بچه های ما و جوانان ما حکم مشاوره دارند اما وضعیتشان مشخص نیست.

رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان ادامه داد: سن جوانان در حال گذر از سن قانونی استخدام است، پس کی  میخواهند استخدام شوند؟

وی با بیان اینکه دولت روحانی در سیاست خارجی موفق بوده است افزود: دولت باید در سیاست داخلی بجنبد در غیر این صورت نباید انتظار موفقیتی همچون سال۹۲ را داشته باشد.

مدارایی با بیان اینکه بنده را در انتخابات رد صلاحیت کردند ولی ما امروز دکتر حسنی را داریم، افزود: آقای حسنی هنوز ذوب جاهای دیگر نشده اند و خالص خالص است./کاسپین