رييس ستاد انتخاباتي روحاني در گيلان گفت:دولت اصلاحات به دنبال آزادي فكر و بيان است و همان طور كه در قانون اساسي ما گفته شده ،آزادي با روح و جان انسان همزاد است

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت ،سید احمد حسيني با اشاره به انتخابات دوره قبل رياست جمهوري گفت:در سال ٩٢ با محوريت مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني ،سيد محمد خاتمي و حسن روحاني اتفاق نادري در تاريخ معاصر ايران افتاد و دولت اصلاحات روي كار آمد.

رييس ستاد انتخاباتي روحاني در گيلان افزود:اصلاح طلبي به دنبال تغيير ،دگرگوني وراه هاي نوين براي رسيدن به نتيجه هاي آشكار در جهت منافع ملت است.
حسيني در ادامه اظهار داشت:ديگر براي رسيدن به نتيحه از روش هاي قبلی نمي توان استفاده كرد چرا كه امروزه تحقق يافتن نتايج ،نيازمند به روش هاي اصلاحي بوده كه در روح ،جان و ذهن اين ملت نهفته است.

وي عنوان كرد:دولت اصلاحات به دنبال آزادي فكر و بيان است و همان طور كه در قانون اساسي ما گفته شده ،آزادي با روح و جان انسان همزاد است و با طبيعت و سرشت انسان آميخته شده مي باشد.

رييس ستاد انتخاباتي روحاني در گيلان با اشاره به اينكه آزادي بايد در چارچوب قانون باشد اذعان داشت:خدواند انسان را آزاد آفريده اما آزادي بايد در چارچوب قانون باشد و از بي بند و باري فاصله بگيرد.

وي بيان كرد:مطبوعات ركن چهاوم دموكراسي در هر ساختار دموكراتيكي هستند و اين قابليت را دارند كه بتوانند جلوي فاسد و تفاوت ساختار در حاكميت را بگيرند .
حسيني با اشاره به اينكه مطبوعات چشمان بيدار حاكميت هستند اظهار داشت:اولين كسي كه بايد به مطبوعات آزادي دهد خود حاكميت است ،مطبوعات آزاد هستند و اجازه نمي دهند كه فساد و تباهي مانند موريانه در پيكر ساختار حكومتي نفوذ پيدا كنند.

این فعال سیاسی عنوان كرد:رفتارها و كردارهاي بين مردم  و حاكميت بايد مبتني بر قانون باشد و تنها داوري كه مي تواند براي اين رفتارها به رسميت شناخته شود قانون است.

photo_2017-05-02_08-50-45
وي اضافه كرد:بايد بپذيريم حتي اصلاح طلبي هم در برخي موارد نياز به تغيير و اصلاح دارد ، بايد از تجربه هاي گذشته استفاده كرد و اشتباهات در گذشته را به نحو صحيح اصلاح كرد.
حسيني تصريح كرد:اصلاحات به گفتمان مبتني بر آزادي در بستر اعتدال اعتقاد دارد و گفتمان اصلاح طلبي مبتني بر روش  و اعتدال تركيبي مي تواند ساليان طولاني امنيت ايران و منافع ملي ايران را تنظيم كند.

 

اين فعال سیاسی افزود:دكتر حسن روحاني اولين كسي بود كه اين تركيب ارزشمند و قابل تقدير را در كشور رقم زد و تمام تلاش ايشان در اين راستا بود كه حقوق شهروندي را در همه صحنه ها براي مردم به ارمغان بياورد.
وي در پايان اظهار داشت:مردم ايران در جغرافيا و خاورميانه مردماني معتدل و مهربان هستند و هيچ وقت خواهان جنگ نبوده اند ،دكتر روحاني اين پيام مردم را بخوبي شنيد و در همين راه برجام را به فرجام رساند.

photo_2017-05-02_08-46-13