جعفرزاده ایمن آبادی گفت: دولت باید یک سیاست و منطقی را برای پرداخت یارانه نقدی با نظارت مجلس تدوین و تعیین کند و به تمام تشکل ها و احزاب شناسنامه دار و رسمی کشور چه مخالف، چه موافق، چه منتقد و چه همراه یارانه دهد

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو یی، با اشاره به موافقت اعضای کمیسیون ماده 10 با پرداخت یارانه به احزاب، گفت: حمایت از احزاب امر درست و قابل قبولی است، منتهی این حمایت ها به ویژه پرداخت یارانه موجب دولتی شدن احزاب شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به نظر من دولت باید یک سیاست و منطقی را برای پرداخت یارانه نقدی با نظارت مجلس تدوین و تعیین کند و به تمام تشکل ها و احزاب شناسنامه دار و رسمی کشور چه مخالف، چه موافق، چه منتقد و چه همراه یارانه دهد.

وی گفت: دولت ها نباید در پرداخت یارانه، احزاب را برای خود خرید نکند و روش دولت ها مانند اقدامات و منش دولت نهم و دهم نباشد که احزابی را برای خودش به خدمت بگیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: در شرایط کنونی نبود احزاب یکی از نواقص پارلمان های محلی و ملی است و همواره کشور به علت نبود احزاب در دوران انتخابات دچار مشکل است.

وی افزود: البته دولت ها نباید از فرصت استفاده کرده و احزاب را در اختیار خودشان بگیرند.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه کمیسیون متبوعش موافق یارانه به احزاب است، گفت: همه اعضا معتقدند که باید احزاب شکل بگیرد و با اختصاص یارانه به احزاب سازوکار حزبی یک قدم به جلو خواهد رفت.