معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری دوازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی کشور در استان گیلان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری دوازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی کشور در استان گیلان خبر داد.

دکتر فیروز سرودی از برگزاری گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی کشور در مهرماه سال‌جاری،به میزبانی استان گیلان خبر داد و گفت:این گردهمایی دو روزه در روزهای هفتم و هشتم مهرماه سال جاری در هتل کادوس رشت برگزار می‌شود .

وی هدف از این گردهمایی را ارایه سیاست‌گذاری های لازم در راستای استراتژی های سازمان غذا و دارو و فعالیت های آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو عنوان کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر از حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد:گیلان برای اولین بار میزبان گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی کشور خواهد شد.

گفتنی است:دکتر رسول دیناروند، ریاست سازمان غذا و دارو، مدیران کل سازمان غذا و دارو و همچنین مدیران آزمایشگاه های کنترل سراسر کشور در این گردهمایی حضور خواهند داشت.