انجمن زنان مدیر کارآفرین با همکاری انجمن ملی زنان کارآفرین، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوازدهمین همایش کارآفرینی خود را با موضوع ” کسب و کار و کارآفرینی در حوزه محیط زیست” در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در استان گیلان، شهر رشت برگزار می کند

ندای گیلان :انجمن زنان مدیر کارآفرین با همکاری انجمن ملی زنان کارآفرین، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوازدهمین همایش کارآفرینی خود را با موضوع ” کسب و کار و کارآفرینی در حوزه محیط زیست” در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در استان گیلان، شهر رشت برگزار می کند.
کلیه هنرمندان، دانشجویان و طراحان گرافیک مقیم شهر رشت می توانند حول محور های موضوعی طراحی پوستر( ۱- کار آفرینی ۲- محیط زیست ۳- زنان ۴- نهادهای مدنی) در این مسابقه شرکت نمایند. مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این مسابقه تا روز ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ خواهد بود.
بر اساس فراخوان مسابقه ابعاد طرح های ارسالی می بایست ۵۰ در ۷۰ سانتی متر بوده و در فرمت های TIF/EPS/JPEG/PDF، استاندارد رنگ CMYK و ۳۰۰DPI بوده و در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات کامل و رزومه فرد از طریق آدرس پست الکترونیک ea@wenet.ir و یا از طریق پست به نشانی : تهران ، خیابان قائم مقام. نرسیده به بهشتی. کوچه دهم. پلاک ۲۴ طبقه ۳ واحد ۱۳ ارسال شود. که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران ، به طراحان سه پوستر برتر جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد، همچنین به ده طرح برگزیده لوح تقدیر اهدا می شود و تمامی آثار در نمایشگاه در زمان همایش به نمایش عموم در خواهند آمد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۰۲۱-۸۸۵۱۴۵۱۸ تماس حاصل نمایند/گیل خبر.