دهمین گالری فرهنگی و هنری استان گیلان در شهرستان شفت با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از شفت، صبح چهارشنبه با حضور فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید امیر مصباح معاونت هنری و سینمایی ارشاد گیلان و جمعی از مسئولان تنها گالری فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شفت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این گالری با زیربنای ۱۰۰ متر مربع احداث شده است، گفت: تاکنون برای ساخت این گالری یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مهنا بابایی مقدم با بیان اینکه امروز تنها از فضای داخلی این گالری بهره برداری خواهد شد، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه یک میلیارد ریال است که در صورت اختصاص تا پایان سال ۹۸ شاهد افتتاح و بهره برداری کامل از این پروژه فرهنگی و هنری خواهیم بود.

وی ادامه داد: ساخت این گالری مطالبه به حق اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شفت بوده که امیدواریم با بهره برداری از این گالری اتفاقات خوبی برای هنرمندان شفتی رخ دهد.

گفتنی است فضای داخلی گالری فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت امروز با نمایشگاه آثارخوشنویسی استاد اجاقی یکی از هنرمندان این شهرستان به بهره برداری رسید.