عضو شورای شهر رشت گفت: غیر فوتبالی ها می خواهند از سپیدرود به عنوان ابزار انتخاباتی استفاده کنند، در حالی که ما سپیدرود را برای شهرداری رشت می خریم و کاری هم به این حواشی نداریم.

به گزارش ندای گیلان،مظفر نیکومنش در گفتگو یی از رشت، با اشاره به حواشی پیرامون خرید باشگاه سپیدرود توسط شهرداری رشت، اظهار کرد: متأسفانه در مسیر خرید سهام سپیدرود با مشکلات و حواشی زیادی مواجه ایم.

وی افزود: افراد غیر فوتبالی با حضور در شورا و یا تماس با اعضای شورای شهر رشت دنبال منصرف کردن شورای شهر از خرید باشگاه سپیدرود هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه این افراد با اهدافی خاص در جریان خرید سپیدرود از سوی شورای شهر رشت و واگذاری آن به شهرداری وارد شده اند ، افزود: غیر فوتبالی ها می خواهند از سپیدرود به عنوان ابزار انتخاباتی استفاده کنند، در حالی که ما سپیدرود را برای شهرداری رشت می خریم و کاری هم به این حواشی نداریم.

نیکومنش با بیان اینکه سپیدرود ارزشمند است و خاطره های تلخ و شیرین زیادی از اوایل انقلاب تا کنون با این تیم داریم گفت:  این تیم از نمادهای فرهنگی رشت است و باید از بلاتکلیفی خارج شود.

وی با یادآوری اینکه پرونده خرید کل سهام باشگاه سپیدرود در شورای شهر در حال بررسی است، افزود: هر کمکی که شهرداری و شورای شهر تاکنون بابت رفع مشکلات این تیم هزینه کرده است به نوعی سرمایه گذاری برای جواناk این شهر است و بازخورد بسیار خوبی برای فرهنگ شهر دارد ./کاسپین