نماینده ی صومعه سرا: لغو اردوی تیم ‌ملی کشورمان در ارمنستان و سپس اتریش، آن هم در آخرین لحظات جای تعجب دارد و نشان می‌دهد دست‌های پشت پرده این عرصه اجازه رشد ورزش قهرمانی کشورمان را نمی‌دهند

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا،سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو یی ضمن انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مناسب در حوزه ورزش قهرمانی کشور، گفت: لغو اردوی تیم ‌ملی کشورمان در ارمنستان و سپس اتریش، آن هم در آخرین لحظات جای تعجب دارد و نشان می‌دهد دست‌های پشت پرده این عرصه اجازه رشد ورزش قهرمانی کشورمان را نمی‌دهند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مسائل ورزشی را به عرصه سیاست آغشته کرد، اظهار کرد: متاسفانه روال تصمیمات لحظه ای آن هم در زمان های حساس طی چند سال گذشته و تاکنون ادامه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه موضوع اخلاق در عرصه ورزش کشور کم رنگ شده است، افزود: می توان اذعان کرد که در زمینه برنامه ریزی منسجم و دقیق که موجب رشد و رونق در ورزش قهرمانی کشورمان شود هنوز به بلوغ و توسعه کامل نرسیده ایم.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید ضمن حمایت از تیم ملی کشورمان، با هماهنگی بیشتر از بروز مشکلات و ایجاد دغدغه در بین جامعه کشورمان جلوگیری کنند زیرا مسابقات مرتبط با جام جهانی جزء موارد قابل توجه برای عموم مردم است.

خانه ملت 1251