دفتر مركزي جمعيت پيشرفت و عدالت استان گيلان عصر امروز در رشت افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان در این مراسم که با حضور جمعی از چهره های سیاسی و کنشگران اجتماعی استان صورت گرفت، ضمن افتتاح دفتر مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت
به مباحثی در خصوص تبیین “نو اصولگرایی”، تحلیل و بررسی فعالیت های پیشین جمعیت و همچنین طراحی اصول مدون در خصوص انتخابات ١۴٠٠ پرداخته شد.
آرمان مهدی زاده دبیر تشکل پیشرفت و عدالت استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: مسیر آغاز شده، یک مسیر جدید نیست، بلکه نهضتی است که از زمان امام راحل بنا نهاده شده و میراثی از ایشان و چهره هایی همچون امام خامنه ای و شهید مظلوم بهشتی می باشد.
وی با تاکید بر این مهم که مسیر پیش رو وفادار به آرمان های امامین انقلاب اسلامی و همچنین در مسیر ولایت فقیه است، گفت: ایده نو اصولگرایی که ابتدا در نامه دکتر قالیباف و بعد توسط جمعیت پیشرفت و عدالت بسط و تفصیل داده شد اساسا در صدد تبیین و تشریح مواضع انقلاب اسلامی، حفظ و احیای این چهارچوب های اساسی و بازخوانی مبانی اصولگرایی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری می باشد.
مهدی زاده در در خصوص اهمیت انتخابات ١۴٠٠ تاکید کرد: در عین اینکه نگاه به پیش رو و آینده ی کشور می باشد، می بایست ضمن انجام فعالیت های انقلابی در عرصه ی انتخابات نیز مشارکت حداکثری داشته باشیم، تحقق این مهم در صدد این است که ما با کنش های اجتماعی و سیاسی خود، مشارکت عمومی را جلب نماییم.
وی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری، منافاتی با انتخاب فرد اصلح ندارد ، افزود: در این برهه ی حساس کنونی ، کشور نیازمند حضور مسوولینی است که همانطور که امام خامنه ای فرمودند ویژگی هایی چون کارآمدی، باانگیزه بودن و جهادی بودن و علاقه مند بودن به کار داشته باشد.

در ادامه ی این مراسم دکتر اصغر شکرگزار عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، شهردار اسبق کلانشهر رشت
و از فعالین سیاسی مطرح استان در خصوص الزام فعالیت های قانونمند و در چهارچوب این جمعیت اشاره نموده و به تاکید در خصوص جلب مشارکت حداکثری مردم در خصوص شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ پرداختند.
وی بستر سازی و شانه خالی نکردن جمعیت پیشرفت و عدالت و جریانات انقلابی را رمز موفقیت در مشارکت حداکثری دانستند.