دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از اقشار مختلف مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از اقشار مختلف مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بغض پنهان شده امت اسلامی در دو سال کرونایی برسر اسرائیل متجاوز، این بار بنیان کن تر از همیشه در روز قدس به فریادی بدل خواهد شد که لرزه آن، پایه‌های سست شهرک‌های ساخته شده بر زمین‌های غصب شده مسلمین را فرو خواهد ریخت.

از سوی دیگر، نفرت ناشی از روابط بعضی حکام خیانتکار مرتجع عرب به آرمان‌های مقاومت فلسطین، درمشت های گره کرده خیل راهپیمایان روز جمعه تجلی خشم خواهد شد تا بر فرق مملو از مستی دنیای شأن کوبیده شود شاید صدای این ضربه به بیداری بیش از پیش امت تحت ستمشان منجر شود.

امسال در آستانه رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا، صفوف فشرده روز قدس با هدایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (زید عزّه) باشکوه‌تر از قبل خواهد بود و چهره مصمم مردم گیلان در این صفوف، دیدنی تر از گذشته در طومار اعمال حسنه، قابل ارائه به محضر حق تعالی، ماندگار و محاسبه می‌شود.