استاندار گیلان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، خواستار حضور با شکوه مردم این استان همگام با مردم دیگر هم میهنان ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شد.

در پیام دکتر سالاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است:

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و با هدف متعالی استقلال ، آزادی ، تعیین سرنوشت و مردم سالاری دینی ، انقلابی که از بطن توده های مردم و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و امروز نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مسیر تعالی را سرافرازانه ادامه می دهد.

گواه پشتوانه مردمی این نهضت عظیم ، خون های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرار آرمان های متعالی این انقلاب نثار شده و امروز در چهلمین طلیعه پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد که ملت شریف و سرافراز ایران ، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی ، خود حافظ و هادی تحقق آرمان های انقلاب و صیانت از استقلال ، آزادی ، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند .

دلیرمردان و شیرزنان گیلانی از دیرباز حضوری پررنگ و باشکوه در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب داشته اند و حماسه حضورشان همواره نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران است.

جلوه استمرار، تداوم و پویایی رهروان راستین انقلاب همانند سنوات گذشته با حضور باشکوه و معنادار در مراسم راهپیمایی روز یوم الله 22 بهمن نمایان می شود؛لذا اینجانب با قدردانی از همت و آزادیخواهی یکایک گیلانیان سرافراز ، برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و یکصدا شدن با ملت شریف ایران اسلامی از همه اقشار دعوت به عمل می آورم.