جعفری گفت:ما در این جلسه به عنوان نمایندگان مردم بندرانزلی که صاحبان اصلی ملوان هستند از دکتر مسرور دعوت کردیم عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان شوند

به گزارش ندای گیلان ،اعضای منتخب شورای شهر به همراه فرماندار شهرستان بندرانزلی در جلسه ای با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کردند.

خبرنگار ایلنا با شعبان جعفری عضو فعلی شورای چهارم و منتخب شورای پنجم شهر انزلی گفتگو کرده تا از جزئیات این نشست و شرایط ملوان مطلع شود.

شعبان جعفری در رابطه با شرایط موجود در انزلی گفت: متاسفانه شهر ما سالهاست که بنا بر خواست یک جریانات سیاسی اداره می شود و نظریات کارشناسان مورد بی توجهی قرار می گیرد. در شورای چهارم متاسفانه صدای اعتراض ما به این روال ناصواب به جایی نمی رسید و آقایان حتی به ما به عنوان نمایندگان حداقل بخشی از مردم پاسخگو نبودند. خوشبختانه مردم فهیم بندرانزلی با حضور قدرتمند و هوشمندانه خود درانتخابات 29 اردیبهشت نشان دادند خواهان اصلاح امور در جهت مشارکت هر چه بیشتر همه افراد و جریانهای توانمند شهر هستند.

وی در رابطه با وضعیت باشگاه ملوان که یکی از مهمترین دغدغه های مردم انزلی به شمار می رود، یادآور شد: متاسفانه وضعیت ملوان هم که یکی از هنجارهای اجتماعی تاثیرگذار بر روحیات مردم منطقه است به مانند اوضاع شهر رو به سامان نیست، اما با خبر خوش ورود منطقه آزاد انزلی برای حمایت از تیم ریشه دار شهرمان، منتخبان شورای پنجم وظیفه خود دانستیم به شکل حضوری از تلاش ها و زحمات جناب آقای مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی تشکر کنیم.

عضو شورای شهر انزلی مسرور را یک هوادار دلسوز ملوان دانست و افزود: در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی متوجه شدیم بر خلاف تصور ما طی سالهایی که این تیم به مردم هبه شده درخواست جلسه ای از جانب هیئت مدیره باشگاه ملوان به مسوولان منطقه آزاد انزلی برای حمایت از تیم ملوان ارائه نشده که با آنچه از مصاحبه های دوستان در مورد وعده واگذاری بخشی از سهام باشگاه به منطقه آزاد انزلی به خاطر داشتیم تفاوت دارد.

ما در این جلسه به عنوان نمایندگان مردم بندرانزلی که صاحبان اصلی ملوان هستند از دکتر مسرور دعوت کردیم عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان شوند تا از توانایی های مدیریتی ایشان استفاده کنیم، امیدواریم  ملوان به مانند شهر انزلی قائم به شخص اداره نشود که ادامه این روند قطعا مورد تایید مردم نیست و خواست آنها استفاده از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی است. تمامی اعضای شورای منتخب ضمن اعتقاد راسخ به لزوم ایجاد شفافیت در تصمیم گیری های باشگاه ملوان، خواستار استفاده از همه پتانسیل ها اعم از منابع انسانی و منابع اقتصادی موجود در شهر و منطقه به دور از خودرایی و لجاجت ها برای اعتلای نام ملوان هستند.

وی در پایان افزود: در وعده های انتخاباتی خود از ملوان نردبان نساختیم اما وظیفه خود می دانیم برای بازگشت ملوان به سطح اول فوتبال و ایجاد زیرساخت برای این باشگاه مردمی تلاش کنیم.