نمایندگان فوتبال ایران و عربستان برای حضور در جلسه حل اختلاف راهی سوئیس شده‌اند و امروز (پنجشنبه) سرنوشت فوتبال دو کشور در این جلسه که در ساختمان CAS برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،مناقشه سیاسی بین ایران و عربستان که به زمین فوتبال کشیده شد و به درخواست طرف عربستانی و رأی AFC بازی‌های رودررو در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود، با پیگیری‌های مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال بررسی در دادگاه CAS است.

نمایندگان فوتبال ایران و عربستان برای حضور در جلسه حل اختلاف راهی سوئیس شده‌اند و امروز (پنجشنبه) سرنوشت فوتبال دو کشور در این جلسه که در ساختمان CAS برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

در این نشست نمایندگان دادگاه CAS و همچنین وکلای مدافع AFC و عربستان همراه با وکلای انگلیسی و سوئیسی خود شرکت خواهند کرد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که در نشست امروز، کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار عربستان و مقابل فدراسیون فوتبال ایران قرار خواهد گرفت و این موضوع یعنی عدم‌بی‌طرفی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان، رئیس بحرینی آن.

به گزارش تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌دنبال شکایت عربستان از ایران رأی به برگزاری مسابقات نمایندگان دو کشور در زمینی بی‌طرف داد و از این رو در دو سال گذشته دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث و در زمین بی‌طرف برگزار شده است.