سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتا استان گیلان، از دستگیری مزاحمان تلگرامی خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتا استان گیلان، از دستگیری مزاحمان تلگرامی خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی، 5 تن از مزاحمان  تلگرامی را كه چهار مرد و یک زن بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات منسجم، جملگی آنها را در رشت دستگیر کردند و به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ محمدخانی گفت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال كشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با انتشار مطالب موهن و محتوای غیر اخلاقی و نسبت دادن مطالب ناروا، برای شکات ایجاد مزاحمت نموده بودند، اعتراف و هدف خود را از این كار تسویه حساب شخصی عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهمان که دو مرد 45 ساله، یک مرد 35 ساله و 31 ساله جملگی اهل و ساکن رشت و یک زن 19 ساله اهل و ساکن آستانه اشرفیه بودند، جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.irگزارش نمایند.