فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و افزود: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی بین تعدادی از جوانان با سلاح سرد در حوزه کلانتری ۱۳ شهر بندرانزلی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس محل مورد نظر ۷ متهم این درگیری دستگیر شدند، افزود: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.