۲ سارقی به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در مناطق خلوت شهر رشت و گذرگاه‌های عابر پیاده اقدام به سرقت کیف دستی و موبایل عابران پیاده می‌ کردند دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: ۲ کیف قاپ با اعتراف به ۶ فقره سرقت در رشت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح شهرستان رشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد ۲ نفر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در مناطق خلوت شهر و گذرگاه‌های عابر پیاده اقدام به سرقت کیف دستی و موبایل عابران پیاده می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء سارقان را در یکی از محلات رشت شناسایی کردند، گفت: ۲ سارق با هماهنگی قضایی دستگیر و موتورسیکلت آن‌ها کشف شد.

سرهنگ شعبانی افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره کیف قاپی با یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: سارقان ۲۱ و ۳۱ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شهروندان خواست: در هنگام عبور از کوچه‌های خلوت، اطراف بانک‌ها و مراکز خرید مراقب سارقان کیف قاپ و به ویژه موتورسواران باشند و همچنین از شمارش وجه نقد در انظار عمومی خودداری کنند.