سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری شرور و عامل قطع عضو یک شهروند در منطقه زیباکنار شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم خط قرمز پلیس و دستگاه قضا است، اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه به ضرب و جرح و نقص عضو فردی توسط یک شرور و انتشار این اقدام وحشیانه در فضای مجازی برای ایجاد رعب و وحشت مردم اشاره کرد و افزود: این فرد شرور که به دلیل این عمل شرورانه پس از رأی قضایی به تبعید محکوم شده بود، متواری و دستگیری وی در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان گیلان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی محل مخفیگاه این شرور متواری شده و وی را با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مقام انتظامی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.